2014

Cena: 1800,-Kč
Účast: povinná
Doprava: autobus s ročníkem 2007

Soustředění je možné zaplatit platebním příkazem na účet FAJM uvedený v sekci PŘÍSPĚVKY, kde napište do zprávy pro příjemce "SOUSTŘEDĚNÍ a jméno a příjmení hráče" . Druhá možnost je platba v hotovosti trenérům.

Seznam věcí na soustředění:
  • osobní věci a věci osobní hygieny
  • oblečení na TJ (trika, dresy, šusťákové bundy, teplákovou soupravu, stulpny, atd.) i na výměnu
  • vhodnou obuv (kopačky, příp. turfy, přezůvky-pantofle)
  • míč č. 3, míč č. 1, tenisák na provázku, chrániče, láhev na pití
  • kapesníčky, krém na opalování
  • průkaz pojištěnce (stačí kopie), potvrzení o bezinfekčnosti (stačí vyplnit při odjezdu)
  • má–li některý hráč alergii, nebo musí brát pravidelně léky, informujte prosím trenéry
  • dětem nedávejte drahé věci (elektroniku, mobilní telefony, apod. ). Za ztrátu či odcizení trenéři neručí. Volat můžete některému z trenérů, rádi vám vašeho syna předáme.
  • není třeba dětem balit jídlo, strava je zajištěna 4x denně, pitný režim bude po celou dobu zajištěn ze strany klubu.

Seznam věcí je samozřejmě jen přibližný, záleží na předpovědi počasí a uvážení rodičů.

Den 1.

Cesta autobusem od stadionu do místa činu proběhla naprosto bezproblémově (blinkat ani čůrat nikdo nepostřeboval :)) Po příjezdu nasledovala nejnáročnějčí tréninková jednotka se zaměřením na vybalování a ubytování. cesta do schodů druhého patra s plnými kufry připomínal výstup na Mount Everest. Většina kluků zanechala své bagáže již v základním táboře a jen rezignovaně přihlíželi statnějším kolegům. Kluci se rozdělili do pokojů takto:

pokoj č.7 - Maty, Dáňa, Matěj, Hanz

pokoj č.8 - Míla, Štrombi, Mára, Jirka

pokoj č.9 - Hajdy, Radek, Luky, Tomáš, Ondra

pokoj č.10 - Žaky, Pája, Jáchym, Ála, Láďa

Po ubytování následoval společný oběd (vývar s rýží, vepřový guláš a těstoviny). Podle pohledů do talířů všem chutnalo. Od 15:00 do 16:30 poběhla tréninková jednotka kterou kluci zvládli výborně. Ještě před ní jsme zaznamenali první ztráty (Hajdy brýle, Míla kopačky, Ála láhev (né vodky ale na pití)) buďte v klidu ze ztrát se co nevidět staly nálezy :) Po tréninku na nás již čekala svačina v podobě chlebu se šunkou. Následovala válečná porada před soustředěním a následně se borci pustili do stolního tenisu. Ten se hrál s takovým zápalem a nasazením, až padaly stropy. Večerní menu vepřo-knedlo-zelo chutnalo opravdu všem. V době co tým trenérů připravují článek si kluci užívají osobního volna, který každý tráví po svém. Momentálně je 20:00 a chystáme se na druhou večeři po které se podíváme na první poločas předkola ligy mistrů BATE Borisov - Slovan Bratislava. Večerka je stanovena na 21:00 včetně trenérů (jsme přeci jeden tým). Další report můžete očekávat opět zítra ve večerních hodinách.

FK Baník Most 1909 kategorie U9 zdraví své rodiče ze Chvojkovského mlýna.

Den 2.

Začínáme budíčkem v 7:30, který proběhl naprosto bezproblémově. Následuje hygiena: gelování vlasů pak dlouho dlouho nic, zoubky a v poslední řadě opláchneme ospalinky a jdeme na snídani. Na stolech nás čeká máslo, džem, sýrová a šunková pomazánka, čestvé pečivo a ovocný čajík. To co předvedli někteří jedinci u snídaně se zapíše do gastronomické historie. Rohlíky namazané z obou stran, takový recept nevymyslí ani Zdenda Pohlreich. Někteří borci nesnídali vůbec se slovy, že si šetří místo na oběd. Po snídani proběhlo první bodování pokojů a u toho se chvilku zastavíme. Komínky z oblečení by jste ve skříních hledali asi tak těžko jako vánoční dárečky pod stromečkem v červenci. Některým viditelně pod hlavou nestačil jeden polštář a tak si ze svého oblečení vytvořili báječnou podestýlku. První bodování pokojů dopadlo následovně:

pokoj č.7 - 6

pokoj č.8 - 7

pokoj č.9 - 7

pokoj č.10 - 8

V 9:30 - 11:00 proběhla dopolední tréninková jednotka se zaměřením na vedení míče se změnami směru. Kluci pracovali opět výborně a dělají nám velkou radost. Na konci tréninku proběhla soutěž o dopolední kopítko v přihrávce na přesnost. Z této disciplíny si "zlatou" medaili odnesli Ála, Jirka a Bendič. Před obědem nám dopolední kopýtka popřáli následující "My dopolední kopýtka přejeme Vám vážení páni trenéři a Vám páni fotbalisté dobrou chuť." a pak se již servíroval oběd (kmínová polévka, pečené vepřové, dušená zelenina a vařený brambor). Po obědě následoval polední klid, který klid bohužel ani zdaleka nepřipomínal. Malinko jsme museli zvýšit hlas a věříme, že kluci vše pochopili. V 15:00 - 16:45 se konala odpolední tréninková jednotka na hřišti formou přípravného utkání U9 a U8 systémem 4+1 na dvou hřištích současně. Výsledek tohoto utkání není pro nás důležitý, ale troufáme si tvrdit, že kdybychom hráli včera místo Slovanu Bratislava o ligu mistrů, tak se dnes topíme v milionech a čekáme na věhlasné soupeře. Jedním slovem kluci hráli skvěle. Po skončení utkání proběhla soutěž o odpolední kopítko ve střelbě na brankáře a primát si odnášejí Štrombi a Jirka. V 18:02 večeře (hovězí v rajské omáčce s houskovým knedlíkem). 19:30 - 20:00 večerní tréninková jednotka se zaměřenm na techniku běhu a koordinace. Poté vyplníme dotazníky, zdlábneme druhou večeři a půjdeme prdět do peřin.

PS pro rodiče: Všichni kluci jsou zdraví, šťastní a mokří.

To je pro dnešek vše, ale počítač nevypínejte, protože nějaká perla může přijít i v noci :)

Den 3.

Ráno nás probudilo sluníčko a po pravdě musíme říci , že kdybychom nebouchali na dveře, tak kluci spí ještě teď. Následovalo již tradiční gelování čír, čištění zoubků, opláchnutí rozespalích obličejů. Na snídani nás čekalo čerstvé pečivo, máslo džem a pomazánka. Po snídani následovalo bodování pokojů a musíme s radostí sdělit, že dnes už se v pokojích dá bydlet. Zlepšení nestalo téměř všude, a zde Vám přinášíme bodový servis úklidových čet:

pokoj č.7 - 6

pokoj č.8 - 8

pokoj č.9 - 7

pokoj č.10 - 9

9:30-11:00 dopolední tréninková jednotka se zaměření na krátku nízkou přihrávku a zábavnou soutěž v rychlopalbě. To že kluci pracovali výborně si doufejme budeme moci předepsat až do sobotního dopoledne. V soutěžní rychlopalbě jsme opět soutěžili a to o následující. Prohrané mužstvo muselo přát vítězům k obědu dobrou chuť. Kluci si také poprvé v životě vyzkoušeli jaké to je nosit branky a nyní již víme, že jim to jde výborně, takže se z toho jistě stane krásná tradice. Na konci tréninku následovala soutěž o dopolední kopýtka kterou "vyhráli" Láďa, Maty a Jandis. Obědové menu (květáková polévka, rizoto a zeleninová obloha) klukům chutnalo. Článek píšeme v době, kdy většina kluků dojídá tu největší pochoutku (nanuk) a chystají se uložit k polednímu klidu. Od 15:00 - 16:30 proběhne odpolední tréninková jednotka se zaměřením na obcházení soupeře, řešení herních situací 1:1, 2:1 s konečnou hrou 4+1. Po skončení odpoledního tréninku přišla na řadu opět soutěž, tentokrát o krále střelců, kterou nejlépe zvládl Láďa a byl odměněn bouřlivým aplausem. Poté následovalo odnesení branek, u kterého se některým klukům již motaly nohy, ale vše bezpečně zvládli a vše rozmotali. K večeři se servírovali jahodové knedlíky jako od maminky, které někdo snědl s chutí, někdo bez řečí, někdo s řečmi, někdo trochu, ale vesměs šlo o prázdné talíře :) Po večeři proběhla malá oslava prázdninových oslavenců s trochou bonbónů a šampíčka. Mezi oslavou jsme vyplnili dotazníčky, které jsme nestlihli včera a odpovědi budou opět na webu. A vzhledem k hezkému večernímu počasí jsme ještě vyrazili do lesa a uspořádali pár soutěží. Házeli jsme šiškami na cíl, skákali po jedné noze, soutěžili v běhu mezi stromy i na cestě a celou dobu dávali pozor, abychom neprobudili medvědy. Cestou zpátky jsme viděli obydlí trpaslíků, kteří si zrovna vařili večeři a kouřilo se jim z komína, tak jsme je nerušili a šli potichu dál. Po návratu byl akorát čas mrknout na poločas Sparta-Zwolle a šlo se na kutě. Kluci dnes padli za vlast a jsme zvědaví na zítřejší budíček.

PS: všechna zranění se nám naštěstí klep, klep vyhýbají, a kluci mohou naplno trénovat.

... zítra budou i nějaké fotečky.

Den 4.

Polovina kluků při budíčku v 7:37 již byla vzhůru, ale jeden exemplář se vyjímal až nezvykle. Při příchodu na pokoj č.7 se probudili téměř všichni až na Matěje. Po neúspěšném jemném, hrubším i nejtěžším buzením tím největším kalibrem jsme zkontrolovali základní životní funkce :) Vše v pořádku a Matěj se zničeho nic probudil s konstatováním jak dobře se vyspinkal. Utřeli jsme opocená čela a šlo se na hygienu. Začalo se tím nejdůležitějším...gelem, pak zoubky, ospalinky a hurá na snídani (čaj, pečivo, máslo, marmeláda a nutela - ta zmizela jako první). Po snídani si šli borci uklidit svá dočasná bydliště a musíme říci, že se jim v dnešním hodnocení pokojů velmi dařilo. Oproti předchozím dnům to bylo nebe a dudy a dopadlo to takto:

pokoj č.7 - 9

pokoj č.8 - 9

pokoj č.9 - 9

pokoj č.10 - 9

9:30-11:00 dopolední tréninková jednotka byla formou zápasu s ročníkem 2007, a někteří hráči si to rozdali "jen" mezi sebou. Opět nešlo o výsledky, ale o předvedený výkon a přenesení naučených herních činností z tréninku. Některým to šlo lépe, jiným hůře. Před obědem (mušličková polévka, čína s rýží, hruškový džusík) se kluci osprchli a šlo se dlabat. Po obědě proběhli nanuky a oplatky po kterých se jen zaprášilo :) a zalezli do pokojů na polední klid. Odpolední tréninková jednotka 15:30 -17:00 byla zaměřená na obcházení soupeře se střelbou a střelbou na přesnost. Celá tréninková jednotka byla zakončena soutěží v rychlopalbě. Kluci se předvedli jako správní soutěžáci a tak se na pokoje šlo za nerozhodného stavu. Ještě před sprchou nás ale čekala svačinka v podobě ovocného jogurtu s rohlíkem. Večeři (zapečené těstoviny) kluci spořádali v rekordním čase. Zbyla jim tak chvilka i na jiné aktivity. Někteří si tak šli zahrát pingpong, jiní sledovali fotbalové utkání mezi Zbrojovkou Brno a FK Teplice, no a někteří zůstali u osvedčeného nanuka. Večerní tréninková jednotka 19:30 - 20:00 pak byla zaměřena na koordonaci pohybu a zrychlení. Kluci to opět (stejně tak jako doposud) odmakali naplno. A i přesto, že to pro ně musel být dnes náročný den, tak téměř všichni pak ještě absolvovali "dobrovolné" kolečko kolem hřiště. Pak už následoval návrat, rychlá sprcha a velmi populární druhá večeře (pečivo s marmeládkou, ale třeba i vynikající sýrovo-česnekovou pomazánkou). Ta část týmu, která zvolila pomazánku má slíbeno, že bude spát odděleně od ostatních. Jen co kluci dokoukají pohádku Sněžný drak je čeká hygiena a příprava na večerku. Uvidíme, kdo dnes odpadne jako první, zda to budou kluci, nebo trenéři. Zítra dopoledne ještě malinko potrénujeme, dáme oběd a pak vyrazíme domů.

PS: všichni jsme v pořádku a v sekci FOTOGALERIE je pár foteček ratolestí :)

Den 5. a poslední

V čase budíčku proběhlo vše stejně jako včera jen s tím rozdílem, že jsme Matěje budili místo pěti minut jedenáct :) Dnes nepomáhalo vůbec nic (ale vůbec nic) a již jsme to chtěli vzdát, když pomohlo lochtání :) Mysleli jsme , že Matěj vstává jen na heslo, které nám rodiče zapomněli sdělit :D Nasledovalo už zaběhlé gelování vlásků, zoubky, obličeje. Snídaně (čajík, pečivo, nugeta, máslíčko, džemík a nakrájená čerstvá zelenina). Po snídani proběhlo bodování pokojů, které dopadlo nachlup stejně jako včera:

pokoj č.7 - 9

pokoj č.8 - 9

pokoj č.9 - 9

pokoj č.10 - 9

9:30-11:00 dopolední tréninková jednotka byla za krásného slunečného počasí zaměřena na techniku vedení míče, a řešení situací 1:1. Po tréninku rychlá sprcha a balení neskutečného borde... který se až s podivem do všech těch tašek a kufrů vešel. K obídku byla zeleninová polévka a kuřízek s kaší ke kterému nám popřáli dobrou chuť dopolední kopítka Maty s Radkem. Po obědě následovalo vyluxování peněženek a tím zmizeli i poslední nanuky a sušenky v bříškách. Bagáž do autobusu a hurá domu ... je 13:33 a akorát projíždíme Žatcem, a proto kolem 14:00 očekáváme příjezd do Mostu.

Sportu zdar a fotbalu vzlášť ...